zaterdag 7 januari 2012

Miertje Maniertje

Aankomende week ga ik de serie lessen ´Miertje Maniertje´ doen met de kleuters.



Hiervoor heb ik zelf een Miertje gemaakt.
Hierbij heb ik de volgende materialen gebruikt: Sok, poppenvulling, handschoen + extra vinger van andere handschoen, wiebeloogjes en zwart chenilledraad.

Daarbij heb ik ook de Maniertjes doos gemaakt, ik heb een doos mooi ingepakt met cadeaupapier. Ik dacht dat doe ik wel even, maar dit was toch nog een aardige klus.

Ik heb er helemaal zin in! En ben heel benieuwd hoe de kleuters zullen reageren.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk Miertje heb je gemaakt!
    Dat worden vast geweldig leuke lessen. Laat je hier nog weten hoe de reacties van de kleuters zijn?
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Angélique!
    Goed idee, dat ga ik zeker even doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW! wat een GEWELDIGE MIER! Mooi groot geworden! Leuk, leuk leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen