zondag 15 september 2013

Blond theedoos gekregen en blond onderzetters zelf gemaakt

Ik vind Blond Amsterdam erg gezellig en drink o.a. graag een kopje thee uit mijn blondmokken. Van mijn vriendin Annemiek kreeg ik deze prachtig zelfgemaakte theedoos van Blond, voor in mijn nieuwe huisje. Zo blij als een kind was ik! Haha!


Ik zocht nog onderzetters voor op mijn salontafel, en wilde graag onderzetters van Blond. Jammer dat ze die niet verkopen, maar ja... het is toch veel leuker om het zelf te maken! Dus ben ik samen op een zaterdagavond met Annemiek onderzetters van blond gaan verven! Zij vier prachtige onderzetters en ik vier prachtige onderzetters.

We kochten kant en klare onderzetters met viltjes eronder bij de Xenos. Die lakten we wit met grondverf. Beschilderde deze met acrylverf nadat we de tekeningen erop hadden getekend met carbonpapier. Even lakken. En dan de zwarte lijnen trekken met een permanent marker.

Mijn vier prachtige, zelfgemaakte onderzetters liggen al op tafel!


3 opmerkingen: